Saturday 26 February 2011

FACEBOOK




yeahh ! facebook ohh facebook . kau melalaikan aku . HAHA bajet nak mati kau ny yana ! dah mengadap 24jam , melalaikan konon . hee

otak aku tak berapa nak betul kot hari ny .
mencabar diri sendiri . bagi korang mesti no hal kann ?
bagi aku ? haih hidup mesti tak bermakna kalau tak de facebook . har2 .
propaganda semata . ishh idok le gituu . okay jea . tapi agak bosan skit lahh . 

apa lagi boleh buat . ngadap blog ? adess takkan la tiap masa asyik nak buat entry je kann . 
blogwalking ? jangan harap . lappy da lahh macam haram . lembap nak mati . banyak 'cecacing' ny . 
tengok tv ? wee , sekarang dah takde nafsu nak tengok tv dahh .
tengok pon macam takde perasaan jehh .
nak text ? text sape wehh . b dekat kem laa . 

okay okay , sebab tu lahh aku ny asyik ber-facebook-ing jea . friend Nur Liyana mesti dah naik bosan . asal online jea , Nur Liyana pon mesti akan ada dekat list online tuu . haihh . 

dengan ini , saya Nur Liyana telah mencabar diri sendiri . weh yana . kau jangan sesekali nak gedik gedik nak pegi log in account facebook tuu eh !. cuba bagi dye rehat . burr .

ingat nak buat benda tu 2hari jea . tapi rasa macam tak berbaloi jea . kejap sangat . seminggu lahh . tu pon kejap jea . bagi korang laa . tapi bagi aku lama woo . nak buek apo seminggu tuu . mati kutu la denn . grr .\

okay , mulai tika dan saat ini *aicehh macam lagu jiwang dahh* , aku takkan online lagi . tapi sampai jumaat minggu depan jela yer .

apa aku akan buat seminggu tu ? mm . aku akan duduk ruma jeaaa . tengok muka mak dengan abah . tambah pahala . HAHA bajet nak mati den ! bla lahh . 

okay okay . cukup sekadar itu sahaja saya membuat pengumuman ini . *ada orang nak bace ke ? ahah itu belakang cite le dodol .

byebye :)

1 comment:

paaN said...

xbole la..
aSyik nk on9 je FB huhu!!!!